Αρχική > Τέχνη > Ο ύπνος του δικαίου, του Παναγιώτη Κασελάκη

Ο ύπνος του δικαίου, του Παναγιώτη Κασελάκη

Απρίλιος 2, 2010

(σκετσάκι του Παναγιώτη Κασελάκη)

ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2007 (τα συμπτώματα)-
Κάτι δε πάει καλά με εμένα. Είμαι σε διαρκή ένταση και δε μπορώ να ηρεμίσω με τίποτα .’’Άσε που καμιά φορά δε κοιμάμαι τα βράδια και την επόμενη μέρα νυστάζω’.
ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΜΑΙΟΥ 2007(η συνάντηση)-
Η κοπελιά μου  μου  σύστησε ένα ψυχίατρο πού κάνει λέει θαύματα .Τον είδε στη τηλεόραση και τον συμπάθησε με τη μία.Έν τέλει με πείθει να τον επισκεφτώ .
ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007 (η γνωμάτευση)-
Δεν ξέρω κάτι με φοβίζει σε αυτό τον άνθρωπο(αγέλαστος, ψυχρός, σνομπ).Είμαι παθητικός δέκτης ,κάθε συναίσθημα ,κάθε σκέψη  εκείνος τα ιατροκοποιεί .Μου είπε ότι πάσχω από κάτι που δε καταλαβαίνω και μου συνταγογραφεί ένα σορό φάρμακα οποία μου λέει δεν έχουν καμία παρενέργια’είναι σα να παίρνεις ασπιρίνη’.
ΤΡΑΓΟΥΔΙ ‘ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΣΟΥ’

ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2007 (μια σχέση εμπιστοσύνης)-
Τα φάρμακα έχουν παρενέργειες όπως α)δεν έχω διάθεση για sex,β)το χέρι μου τρέμει χωρίς λόγο)νιώθω να είμαι σε αφασία. Όταν τις κουβεντιάζω με το γιατρό μου λέει ότι δεν είναι λόγο των φαρμάκων και αλλάζει αμέσως κουβέντα. Δεν μου αρέσει η κουβέντα μαζί του ,άσε που κάθε τρις και λίγο θέλει να δει ιδιαιτέρως τους γονείς μου, τα αδέλφια μου, τη κοπελιά μου. Αλήθεια θα ήθελα να ξέρω τι κουβεντιάζουν και γιατί πρέπει να είμαι απών
ΤΡΙΤΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2008 (η απόφαση)-
Το πείρα απόφαση θα κόψω τα φάρμακα μόνος μου χωρίς να πω τίποτα πουθενά (αφού σε κανένα δεν έχω εμπιστοσύνη).Θέλω να έχω μια φυσιολογική ζωή χωρίς παρενέργειες. Δεν έχω σκοπό να πλουτίσουν από εμένα οι φαρμακοβιομηχανίες .
ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΜΑΙΟΥ 2008 (χωρίς φάρμακα)-
Κάτι πάει στραβά (κλείνω τρις μήνες χωρίς να παίρνω φάρμακα και οι παρενέργειες αντί να μειωθούν όλο και αυξάνονται ).Έχω  περιθωριοποιηθεί (με τη κοπελιά χωρίσαμε, από τους φίλους αποτραβήχτηκα, δεν έχω όρεξη ,να πάω ούτε μια βόλτα).Εν τέλει λέω στους γονείς μου ότι πείρα πρωτοβουλία να κόψω τα φάρμακα μόνος μου.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΜΑΙΟΥ 2008 (η σύλληψη)-
Ξυπνάω ακούγοντας τις σειρήνες. Πετάγομαι από το κρεβάτι και πριν προλάβω να ανοίξω τη πόρτα μπαίνουν δύο αστυνομικοί και μου περνάνε χειροπέδες .Ο γιατρός έπεισε  τους γονείς μου να ζητήσουν εισαγγελική εντολή προκειμένου να νοσηλευτώ (τους είπε ότι είμαι επικίνδυνος και μπορεί να κάνω κακό στον εαυτό μου).
ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΜΑΙΟΥ 2008(happy end)-
Είμαι φυλακισμένος  σε ένα κτίριο γεμάτο κάγκελα με έχουν δέσει κιόλας για να είμαι ασφαλής .Ακόμα ένας ‘τρελός’ βρήκε το δρόμο του, η κοινωνία μπορεί να κοιμάται ήσυχη πια

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ‘ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ’

Κατηγορίες:Τέχνη